schtek

image527

HA-HA-HA! Made my day:
stekare

Kommentarer
Postat av: biffen

sicka tuffingar! det är ju nästan vi som sitter där

2008-03-05 @ 22:37:21
Postat av: friiiiiiiiii!!!iiitz

bäf - hahaha jaaaaaaaaa! :D bratparty this summer I say!

Postat av: Olle

hahahaha! schteek schteek bratparty! med braträjv! :D

2008-03-06 @ 22:09:15
Postat av: biffen

vi ska hare! om carlo kan se till att få färdigt rådjursadeln någon gång. och om inte fiffi får följa med i sin lilla hundvagn så vet jag inte vad jag tar mig till!

2008-03-06 @ 22:19:51
Postat av: friiiiiiiiii!!!iiitz

biffen - jomen ja har snackat med carlos om att han ska lägga på ett kål, annars får ja ringa jorge (igen...ska vi sparka carlos, han är ju så jävla lat) nää såklart fiffi får följa med. Får ta oss ett snack med Ernst & se till så att han inte tar med sig sin odräglige son (jeans! han hade jeans på vår förra bjudning! förstår du?!?!?! JEANS! fyfan) meen jag slår dig en pling toooodles!

2008-03-07 @ 17:23:58
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback