tejpat

Checka: http://www.ducttapeguys.com/index1.html
HAHA! Två killar som är helt besatta av silvertejp å har gjort en hel hemsida om det med massa oklara tips och historier. Tips från min bästa tidning "Ny Teknik". Synd att själva sidan va lite jobbig att förstå sig på. Serre, vad är grejen med icke-användarvänliga hemsidor? Okej en sånhär sidan som är på skoj å helt oseriös, men när företag eller myndigheter å andra viktigpettrar har hemsidor som är helt efterblivna, då har något gått FEL! hur svårt kan det vara att bara göra allt logiskt? Dampar också när dom har försökt göra allting megaflashigt så att det tar 17 ljusår innan man kan ens komma in på sidan. USCH! Man är inte intresserad av en himla långfilm när man bara ska checka ett telefonnummer! ELLER, när klädmärken gör cpsidor där det inte går att se kläderna!!!! ARGHH! konstnärlighet i all ära men snälla! Vad är pointen med att över huvudtaget visa upp kläderna om dom ändåinte syns?

Äckligt dålig text detta blev men håll till godo.

Nu tror jag för övrigt att Frittan har kommit hem från Köpenhamn. det lär har vart räjv men vi får la vänta på en uppdatering från bryden herself.

Här är en bild från min kväll igår:
image519
(vad gick fel med min hållning? observera 20-lappen i jannes urringning också! Bättre att flasha med lite än inget alls...)

Vi hittade en oanvänd bar inne på Pustervik. Tur att vi är så sjukt hederliga att vi inte tömde tapparna på öl. Fast sen när skulle Jöran dricka öl frivilligt? På bilden leker vi att jag beställer två bärs som en riktigt man. Janne går helt in i sin roll som butter bartender.

Hela kvällen var ganska mysko. Vi hängde alltså i vårt egna lilla krypin eftersom att det var nån brud som inte hade fattat grejen med räjv som stod på scenen i självla klubblokalen. Senare langades dock lite mer party och då joinade vi resten av folket. Vi fick bland annat äran att träffa Erik, 21 från majorna som körde med öppna kort och sa "Nu raggar jag på er". Vi kännde oss inte speciellt smickrade, orka vara en av 4 tjejer som han raggar på samtidigt. Menmen man kan väl inte klandra den stackarn, han försökte ju bara bättra på sina odds.

TJOLAHOPP!
/Jöran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback