olé olé olé!

Hallåå allihopa! Haha ja skojja.
Vad är en bal på slottet, den kan vara långtråkig, hemsk, dålig och..och alldeles underbar! Igår hade polhem sin avslutningsbal & herreguuuuuuuuuuuud! de e verkligen en fröjd att få se alla! Alla är sssuperfina så man går ju & dör! Ihiihihiiiiih!

De jag tänkte skriva om var dock en heeeeeeelt annan sak, måste dock skynda mig innan jag ska agera personal driver åt Pappsen. Idag när jag vaknat & ätit früstück så skulle ja vara duttig & dammsuga mitt rum. O som de flesta vet har ja lite random kuddar lutade mot min vägg/på golvet. Så efter att ha bestämt mig för att inte fuskdammsuga så skulle jag ta dom där kuddarna & slänga på min säng. Så 1-2-3-4. När jag tar dom två sista får jag en chock i klass med "slå-huvudet-i-en-tv-&-få-en-cepechock-o-börja-gråta-i-köpenhamn" bakom kuddarba sitter det en jävla MUS!!! Assåååå de tog 3 hundradelar innan jag slängde kuddarna & hoppade upp i sängen samtidigt som jag skriker ett äkta tjejskrik & ropar på Systeryster! Hon kommer uppspringades från undervåningen medans jag står och skakar i sängen samtidigt som jag gråter hysteriskt! De enda tankarna som flyger i mitt huvud är "VAFAAAAAAN panik jag har sovit här med en mus i mitt rum & den har srpungit runt fan i helvete"- PAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Syster asgarvar & fångar den med 2 plastpåsar & släpper ut den... ojojoj de tog typ 5 minuter innan chocken lagt sig & ja kunde torka tårarna.

Den bjuder jag på, lär behöva dras med detta 4ever typ. Btw anledningen till musen är mina älskade katter som är snälla o ger oss presenter som tydligen kan spriga iväg...wonderful

Gotta go! // FRitz

Kommentarer
Postat av: P

BLOGGTORKA!

2008-05-31 @ 21:20:17
Postat av: janos

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHHA!

2008-06-01 @ 18:14:51
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHHA!

2008-06-01 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback