untz

Igår så va're söndag & vi tog oss en välbehövlig paus efter pluggandet & cyklade (javet, vi kunde åkt bil men de kom vi på när vi redan kommit fram o va lite lagom halvsvettiga) ut till Saltis för att ta 2008 års premiärdopp.
Tyvärr tog jag inga kort på oss & våra chockade ansiktsuttryck när vi badade, så ni får väl tro oss om ni vill typ. Efteråt satt vi & diskuterade festivalminnen från förra året & planerade årets strapatser (vi måste tex ha en stor bil så vi får med oss vårt lilla bordshockeyspel) samtidigt som vi åt mariekex. läep.

image584

Victor kör chillposén

image585

image586

cepe

image587


Sådärja, nu ska ja dra till bajsfrölunda torg & för andra gången den här månaden fixa min ekonomi så jag slipper vara bankrutt... de e fan inte ok. Jag behöver fan vård om jag inte ska behöva va med i typ Lyxfällan nästa vecka.

// F som i Fritj-off (tokroligt)


Kommentarer
Postat av: biffen

åååååh, hata psykologi! annars skulle jag så joinat er!

2008-05-12 @ 18:52:46
Postat av: janos

HAHAHAHAH! klockrent tjejer! o jääävlar vilken cpsnygg bild på peter, helt sjukt lyckad.se! kött i rumpan att jag inte var med! ni måste gör mej sällskap på MITT första dopp som fortfarande inte har inträffat...

2008-05-23 @ 10:48:47
Postat av: Frittan

janos - jaa herreminjeee :) vilken fröjd den hela va! & jag måste stämma in & säga att bilden på peter e ball ja!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback