YESS!

Världen kommer kanske på lite mer rätsida nu igen! Paris Hilton verkar ha tagit tillbaka Alexander igen! YAAAAY!
Lite göteborgsk blod i Hollywood lär ju behövas, o att det är en snubbe från polhem gör ju bara saken bättre! FÄZT!
Nu kommer vår julshow bli ännu, ännu bättre med sin Paris & Alex del! WOHO! (lär ju inte bli en flopp som tidigare år, för Julle e med o fixar biffen i år!)

image419

WOHO! Det är sådana här moments som gör livet sköj igen, typ.
Speciellt med tanke på att jag kommit på att ja måste skolka från skolan för att hinna med att plugga. LÄEP!!
O för o se stressen som positiv; de är gött för ja hinner inte gå in i väggen.

SAY WALLA / fritjofff

Kommentarer
Postat av: P

Woooow:) Jag gillar det!
Vi gjorde distopian societies i min Engelska klass idag, Brad och några andra hade Paris Hilton som ledare, jag tycker det var supertufft!
Ta kort på Julia så jag får se henne:)

2007-11-27 @ 23:33:15
Postat av: Fritjof

haha vääärt! ja lovar! eller min kamera suger ju iofs inomhus hehe, de löser saj!

2007-11-29 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback