remember?

Appropå Frittans inlägg lite längre ner om Laszlo Winnterdräkt så måste jag bara checka om det bara är jag som kommer ihåg mannen, myten, legenden LASZLO PONGO?! Fysiklärare på Påvelund nån gång på den gamla goda tiden.. Han va sköj vill jag minnas. Men framförallt hette han LASZLO PONGO. Asså yyrsäkta men wazzap med det namnet?? Måste säga det igen: LASZLO PONGO. Det har sannerligen en alldeles speciell klang.

Länk till något som tycks vara unge herr Pongos hemsida: http://www.angelfire.com/journal2/kandidat_laszlo/egon.html
 
Jag gillar det festliga lilla skämtet i rubriken. "Hemsk-sida" istället för "Hem-sida" hehe!

Men det bästa med hemsidan var nog ändå att han hade skrivit om sin grodfascination! Den va inte att leka med vill jag minnas! :D

Ojoj va spännande å vilken allmän flashback!

KÖRVHÄÄJ!


Kommentarer
Postat av: herman

Haha jääävlar, det var längesen! Vad underbart, jag hade totalt glömt av honom... Påvelund <3 (nooot)
cp-examen by the way

2007-09-19 @ 22:06:33
Postat av: Laszlo Pongo

Jopp... Jag lever... visste inte att jag var en legend dock, men jag är glad att ni minns mig på ett bra sätt.

Är just nu i exil i Trollhättan, om ni vet om en ledig gymnasietjänst för en lärare i biologi/naturkunskap/kemi, let me know!

Hoppas ni har det bra...

By the way...
Intressant vad man kan hitta om man gör en egosearch... :P

2007-12-12 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback