hohoh hopplaho!

Gott folk! Imorgon skall någonting spännande hända. Jöran ska rida! Har typ aldrig gjort det innan så det ska bli sköj. Oklat iofs hur självständig rindningen kommer att bli med tanke på att vi gör det med gympan. De lär väl inte låta mig galoppera iväg mot solnedgången precis. Men frågan är väl om jag vågar det heller så ingen skada skedd.

Är det värt det att rycka loss lite tagel från nån häst för att sedan sälja på svarta-fiolstråke-marknaden? Är det ens i fiolstråkar man har tagel? Orka bli offer för en bakutspark.


Ehm. Annars har i princip inget hänt. Hade matteredovisning idag. Skulle förklara ett mongokrångligt tal på tavlan för några andra uttråkade mörtar. Började helt okej, sen blev jag lost och förstod inte min egen uträkning så de som lyssnade fick hjälpa mig. Mucket bra där! När min hjärna väl lyckades koppla kom jag några steg i beräkningen till innan jag blev lost igen och tystnade i typ 5 min pga intensiv tankeverksamhet. När jag äntligen var klar tar jag ett steg bak från tavlan, tittar upp mot den och ser ett virrvarr av bokstäver, siffror och tecken (skrivna med min totalt oläsliga handstil där både a och 2 ser ut som z, vilket inte är helt lyckat i den typen av matte). Vissa av dessa krumelurer är dessutom övestrukna, inringade eller bortsuddade med fingret (för den där riktigt kladdiga finishen). Allt som allt så är det en total omöjlighet att någon skulle kunna ha hängt med i mina beräkningar. Yay. MVG here I come. Lustig som jag är säger jag till läraren på väg ut till rasten "Hoppas inte struktur och tydlighet var ett kriterie i bedömningen av det här, hehe". Tyvärr svarade läraren med väldigt allvarlig röst: "Det är det alltid."
Menmen livet går väl vidare.


IGHÄÄJ!
/J ö r a n

Kommentarer
Postat av: P

bra jobbat johanna:D Nästan lika bra som när du på Lisebergs anställnings-interviewen säger: Jaa... det är ju inte direkt mitt drömjobb men..
Tummen upp för dig min vän:)

2008-01-10 @ 22:24:14
Postat av: Jöran

hahahh herregud påminn mig inte om det :D

2008-01-11 @ 11:29:20
Postat av: Lille P

Hahah du ar for sot:D Jag ar i skolan. Gor typ ingenting i min andra, halva tredje, eller fjarde lektion! VART! OCH jag ar i skolan mandag 8:05-11:05 och sen ar jag ledig fram till nasta mandag! Just to let you know:)

2008-01-11 @ 15:21:52
Postat av: Jöran

P-oouu chill! Men ph man är inte "i" en lektion man ä PÅ en lektion! :D t-t-t-t hur ska de gå md svenska b? :P

2008-01-11 @ 17:41:23
Postat av: P

men... jaha:/ forlat

2008-01-11 @ 20:13:22
Postat av: Jöran

P - hahah aww!

2008-01-12 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback