:KFGD:IFBG:KHD/Å C (Y#( HW(CY#Ö("YEHDUSGU/DV#"/TGD

ASSÅÅÅÅÅÅ DAMPET! VAD ÄR ODDSEN FÖR DETTA? JAG ORKAR INTE HA SÅN BRUTAL OTUR OCH OTAJMNING!

Av nån väääldigt oklar anledning går jag in på min skolas hemsida och möts av detta:

Daniel Lemma besöker skolan Daniel kommer hit för att prata om sin musik och spela låtar från senaste plattan "
Somebody On Your Side".

VAR?
Donnergymnasiets Café

NÄR?
Torsdag 24/1
kl 14:00.

JA MEN TACK DÅÅÅ!! Buhuhuhuhuhuhu! Varför just den dagen då jag reser bort? Han ska SPELA på min skola! å jag är inte där! Världens gosigosigaste människa! Depression!


JAHAPP FUCK YOU!

DEPPHÄJ
/Jöran

Kommentarer
Postat av: Fritjof

just nu är inget bra, man har ingen tur, allt suger! UNDERBARA JÄVLA FUCKKKING KUKLIV!

2008-01-23 @ 16:00:51
Postat av: Jöran

ja nä fiifaan! Men vi ska till Barcelona iaf! :D

2008-01-23 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback