kom & ät!

Nu är jag ensam hemma. De finns lite positivt & lite negativt. Listor är bra

BRA:

Man kan äta framför teven
Man kan ha fötterna på bordet utan att bli köttad
Man kan spela hög & gödh musik överallt
Man kan skita i att tvätta & diska & etc
Man kan ta bilen överallt
Man kan komma hem när som helst på natten utan att störa någon
Man blir inte störd på natten av andra som kommer hem för sent
Man kan gå upp när man vill

DAAALIGT:

Man är väldigt ensam...
Man måste ta hand om just tvätt, disk & sånt själv ändå för nångång måste man ju görä
Det är väldigt tyst om man inte har på musiken
Bensinen är dyr

Men det innerliga & återkommande probbet is still left: Vad ska jag äta till middag?
Varje dag samma visa! Jobbigt att tänka. Jag har gjort ett kollage med det som kommer stå på menyn den här sommaren:
Photobucket

falafel, fiskpinnar, nudlar, köttfärssås & spaghetti, potatis- occh löksopppa samt chili con carne!

Alla som vill äta med mig KOM & ÄT! Jag vill alltid ha sälle! Kom om du kan, kom om du vill! Jag kan göra ris med kyckling i jordnötssås med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback