HULTSFREDSPEPP

Hejohopp i lingonskogen!

Nu börjar de änna dra ihop sig & hultfred nalkas bakom knuten. Tjoho. Igår vare ÖB-festivalen som gällde.
För er icke-"medvetna om va de är" så kan vi säga att det är när man sitter i varsin nyinförskaffad solstol (eftersom förra året blev de andra stulna) på ÖBs parkering och äter glass/godis & peppar inför Hultsfred (eller annan valfri festival). Man kan även jämföra sina köp & tävla om vem som köpte värdast saker (en dörrmatta? en termometer? vattenpistoler eller ett förstoringsglas?)

Btw Jöran! Om du läser detta kanske de är på tiden att vi skriver ut en vägbeskrivning? Fast jag har ingen skrivare...
Men men. Imon klockan 9:00 avgår den röda volvon hemmifrån & turnen går raka vägen till Hultan där det enligt vissa källor ska vara regnigt ibland, men enligt rockparty-mailet så ska de va nice weatha så frågan är vem som luras. Emms & jag diskuterade o kom fram till att det va rockparty som va lurifaxer (<3) för att locka dit mer folk. Yeahyeah what evvah!

Hungrig! Måste åka in till stan & käka innan vi ska se på fotbollsjippot på Götaplatsen ikväll. Heja Svärje friskt humör skjortan hänger utanför! Egentligen är jag lika intresserad av sport som av myrorna i regnskogen i Långtbortistan, så mest åker jag dit för fäzten & för att träffa alla underbara människor :)



sådärja! Avslutar med en awful bild från förra året. Skabbigheten va där.

PÖSSHÄJ! // Fritz

Kommentarer
Postat av: JANOS steps on fire

hahahahahhah! wöööoöö! gödh e DE!!! den bilden e helt förjävlig! hahaha men det e värt det som fan <3 gödhigödhigööööööd!

2008-06-15 @ 17:39:15
Postat av: hahaha jag äääälskar d

hahaha jag äääälskar dina filmer på youtube! vem e 32 ljusår efter, men fan va kul! hahahah.. i vilket program mörtar du med dom btw? jag blir så sjukt sugen på o sätta ihop lite gödhigt.

2008-06-15 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback