citat ala spain

Janos låt gärna pressen schmeka dig hårt i och med detta inlägg...

Nåväl, mer eller mindre minnesvärda citat från tourettes de mar:

- Kalle Anka...
*avbryter* - Säg inte hur den slutar!

NU BLIR DET ÅKA AV!

"När vi kommer av färjan i Puttgarden så kommer jag att starta igång korvgrytan!"

Säg ifrån!

Bacon.

"Det gäller att ragga i rullstol och räjva i stödkrage."

"Det är ju inte lätt för dem att känna igen er första gången ni kommer..."

"Det är Baloo jag vill ha!"

"Gracias! oj, whatever.. Danke!"

"Mooot djungelboken!"

-Kan du ge mig ett päron?
-Hur stavas det?
-P-Ä-R...

"Inte för att vara Doris men..."

DJ ABUELO!

"Jag ska bara kolla skrovet."              (hahahhah ehh kan nån förklara den här för mig??)

"Jag ska inte bli ekonom, jag ska bli gödhilatör!"

"Orka betala, vi vill inte betala vi vill bara festa. Fuck off and die. Betala i din ansikte... ehehhe"

"jag har fött dig MIN SON!"

"Över lag, låt gå. Det mesta, låt gå ändå"

-
Så himla bra att ni kollade stationen!
-Mmm... fast nu kom jag på att jag inte kommer ihåg vilken det var...

-Jajaja!
-Jag blir så jäääävlaa förbannad!

"fan vad alla fick vänta på de här Quicka stället då!"

Sådärja det va dem! Rakt av från boken, vet inte om en del kanske borde ha rensats bort men whatever. Det mesta låt gå som sagt.


TJOFRÄS/
Jöran


Kommentarer
Postat av: patriciaaa

Jag: "Jag ska bara kolla skrovet" Dyker under den oranga madrassen

Typ.

2008-10-02 @ 11:48:05
Postat av: jöran

hahahhahh det va ju ett värt citat isf! :D

2008-10-02 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback