Random

GÖDHIGHETER:

- G
ödh. Undersökningen om hur det är o va full på jobbet vill jag gärna se nu! Har ju funderat ett & annat på det...
- Gödh. Navid är vår man.
- Patrik 1,5


- Mina katter.
- Fyrverkerier.
- Song to the Siren.

OGÖDHIGHETER:

- Life sucks
- Min mp3 funkar fortfarande inte & nu har jag faktiskt ansträngt skallen av mig för å hitta felet. Fan.
- Våran backe upp till parkeringen. (som medförde ogödhighter igår kväll)
- Min fot, den har ett köttsår.
- Min kropp, New Aids är fan inte så jävla kul.
- Postens kläder som gör att man får svinigt dåligt självförtroende
(uppenbarligen ännu en ogödhighet: mitt självförtroende som låter sig påverkas av vilka kläder jag har på mig)

jajaja// Fritzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback