otippat

Jag rotar i syrrans garderob efter något och hittar ett suspekt föremål.

jag- Vad är detta för grej?
syrran - En köttkvarn.


Det var verkligen en köttkvarn på riktigt. Hon hade tydligen fått den av mormor. Vet inte riktigt vad jag ska tänka om att min syster tycker en köttkvarn är en bra-att-ha-grej.




Nu packar man för fulla muggar! OCH! Vi har köpt en videokamera! GÖÖDH! Det kommer bli en fet fest. Nej men om man sulle ta och epilera benen nu. Torsagsmys.


HOLAHOLA! (jag måste utöka min spanska vokabulär, det kkan bli mitt mål för veckan. Läspandet har jag ju gratis så uttalet ska nog inte vara några problem)
/Jöran



Kommentarer
Postat av: biffen

hahahhahahahahah! det va det oklaraste och roligaste på länge!

2008-09-19 @ 21:32:21
Postat av: peji

hahahahahahah jag gödhar loss!

2008-09-22 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback