m-m-m

Får det lov att vara lite Käse?



Hursomhelst så har älskade, älskade P äntligen kommit hem på en liten visit! Det var verkligen i grevens tid!



Fritjof och Jöran fick ett mycket omanligt infall av spontangråt på flygplatsen. Något mesigt men det kunde helt enkelt inte hjälpas.

MEN! Vi hittade ett bönerum på landvetter! coolt! Dock ville inte tandställningsfittan Fritjof fota. Wooot?! Hon vill juu alltid fota men nu när det för en gångs skull fanns nått vettigt att fota så ba: näää! CP. Hon skyllde på typ respektskäl eller nåt. Yeye.

Fritjof och Jöran har btw mkt bra kommunikation. Vi förstår varandra bra och så. *NOT*

Jöran säger:
så jag hade bara två osm inte du hade
Fritjof säger:
okeeej...elelr va?

Fritjof säger:
aha!

Jöran säger:
men nu får du dom

Fritjof säger:
elelr va? neh`?

Fritjof säger:
okej jaja

Jöran säger:
vad är ditt problem?

Fritjof säger:
ja fatta inte va du mena med "så jag hade bara två osm inte du hade"

Jöran säger:
aaa..

Jöran säger:
men nu ramla paletten ner eller?

Jöran säger:
eller palett wtf polett heter de kanske

Fritjof säger:
nej

Fritjof säger:
haha

Jöran säger:
palett är ju en sån där konstnärsfjong

Jöran säger:
men ehh?

Jöran säger:
är dt nåt jag borde förtydliga?

Fritjof säger:
jaa..haha skit samma!!!!!!!!!

Fritjof säger:

nää skit i de


Kommentarer
Postat av: Jöran

Jag är roligast av alla! Å snälla hitta på nått eget, Kuk-Jöran va ju inte sååå kreativt!

2006-12-27 @ 19:19:49
Postat av: Fritjof

Hoppas alla ser vem som skrivit de här inlägget!
Kuk-Jöran, ja skulle ju aldrig kalla mig själv för "tandställningsfittan Fritjof" detta är något nytt som Jöran kom på igår och ja antar att det kommer användas flitigt!

2006-12-27 @ 19:21:13
Postat av: Fritjof

ANTAR ATT DE ÄR FIGHT DU VILL HA!?
okej...en annan gång :D

2006-12-27 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback