körskola

Efter typ 10 samtal till bilskolan under en halvtimme då det va upptaget varenda gång blev jag lite smått fundersam. Sen upptäckte jag att jag hade ringt deras fax. Konstigt att ingen svarade.

När jag sedan ringde en av lärarnas mobil lät hon som en präktäkta alkis på sin telefonsvarare.
"Eehh hej det är xxxx..... jag kan inte svara just nu meeeen om du vill nåt kan du ju öhh prata in ett meddelande" På megagötebogska (som alltid alksikärringar pratar).

Tillslut fick jag äntligen tag i en gubbe och frågade: Hur har ni öppet, när kan man köra?
Gubbe: Måndag till fredag 9 - 18 ... eller föresten 8:30 börjar vi ju... och fredagar slutar vi lite tidigare.

Menmen det känns ju väldigt bra och tryggt om jag ska köra där. Bra att de har koll liksom.

Undra vilket som är bäst, alkistant eller våldtäktsgubbe? För jag antar att de alltid är det (våldtäktsmän). Jag föredrar nog alkistant. Det är ju ändå jag som kör så de gör väl inget om hon är lite lätt alkoliserad. Värre då att bli våldtagen i en skabbig körskolebil.

KÖRVHÄJJ!


Kommentarer
Postat av: PJ

öööh e d här man får kontakt med er? jag hoppas deet? har ni ingen gästbok? e ja ching?! jag villde iaf bara säga att jag ÄLSKAR ERAN BLOGG! HAHAHAHAHAHAHAHAHA
plenty of love till fritjoff o jöran
upp på min själade cukel och trampa iväg till linnéa o sätta mej o kolla på fritjoff o jöran the movie nu på en gång!! o flera gånger efter det och be en bön för att jag inte skrattar ihjäl mig

2006-11-30 @ 16:56:30
Postat av: Jöran

Hahahah! Japp vi ÄR bäst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback