´dampelidampdamp

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=106&a=363455

AHH! Vad är detta?? Orka vara 18 år och inte fatta att när man ringer med sin mobil kostar det pengar och om man får en mobil gratis när man tecknar ett abonnemang så är det antagligen inte det billigaste abonnemanget. Och orka att hans mami tycker synd om honom! Ännu mer orka att de frivilligt skämmer ut sig i tidningen med hela den där historien. Hade jag vart så dum så att jag hade tagit ett sånt abonnemang utan att de skulle kosta en massa så hade jag sbsolut inte velat flasha det inför hela Gbg i GP!

Snälla Connyponny lär dig ta hand om dig själv ffs! Vad ska det bli av honom i frantiden? Jag som trodde att jag va naiv. t-t-t-t-t-t

AHHHHÄÄJ!


Kommentarer
Postat av: äma

AHHH! du fattar inte vad ja dampa på samma grej!! korkade pucko

2007-08-22 @ 11:45:23
Postat av: Jöran

Gött att du är med mig :D Han kan ta sig!

2007-08-23 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback