ny grej?

Eftersom att det verkar vara värsta grejen med onödiga inlägg här så tänkte jag bara säga att de va nåt jag hade tänkt dampa på här men nu har jag glömt bort det! :O Lite surt. Men det kommer säkert fram förr eller senare. eehh.

Sitter btw och läser "NyTeknik" HAHAH! Värsta manstidningen men den har sina goda sidor. HAHAHA*1000 ordvitsar = BÄST!

Ännu en totalt ointressant sak är att Jöran ska göra projektarbete om ekologisk mat! Väldigt viktigt ämne osv. Det kan bli najs och jag är sehr pepp! Å på måndag fyller Ämäliäma år! Jeehoo! Äntligen kan vi räjva tillsammans :D PAARTYYPARTYY!

Fritjof ska tydligen till frissan imon så vi kan alla förvänta oss en revolutionerande frisyr inom en snar framtid. (eller jag tror de va imon??) Jag skulle tro att det finns två alternativ till hur hon kan se ut efter frisörbesöket. Antingen langas en lugg (se illustration till vänster), eller så dampar hon och langar rakat och lösmustach + sånt där litet skägg under underläppen (se den andra illustrationen, PUCKO!). En kvalificerad gissning är att det är ungefär 50/50 chans till bägge alternativen. OBS ni får tänka bort glasögonen eftersom att frittan numera bär linser. Men jag orkade inte leta upp nån ny bild.

image294

Spänningen stiger! Måset säga att bägge alternativen är jefflans snygga. Men en skönhet klär ju i allt som bekant.


KÖÖRVHÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback