Dagens

Åkej, jag vet typ att dagen inte är slut än, men jag vet absolut att jag typ inte kommer ha tillgång till das computer senare idag så här har du din bäfver!

Dagens lista:

dagens låt - mmmbop-Hanson HAHAHAHA!
MMMBOP
dagens skabb överraskning - de låg skit på våran gräsmatta
dagens skabb i helvete fyyyfaaan va äckligt ja höll på o dö - NÅTT JÄVVLA CP SOM TYCKER DET ÄR ASKUL MED RUMPA&BAJS, o tror att Fritjof tycker de är kul....NOT FÖRFAN! gå å dra nått jävligt gamlat över er!
dagens utomlandsfeeling - När en snubbe från Kahls Kaffe försökte "flirta" (GAY olé olé olé) med mig o systra mi när vi åkte över das älvsborgsbro! misslyckat, hej vi lever i landet lagom ffs
kahls
dagens film - Little Miss Sunshine
lms
dagens "jag måste göra det nu" - köpa navidbiljett, så man är 100 på o komma in
navid

dagens party - när råålia artister gör andra råålia artisters låtar, typ tillessempel paolo nutini goes gnarls barkley (OUTSTANDING) eller moneybrother goes håkan hellström ISD SAS

SÅÅÅ KÖRVHÄJJ & PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback