PEPP

HALIIHALLÅ!

här sitter man mol allena o blir allmänt pepp inför sommarens slut...något tragiskt, men eftersom jag jobbar häcken av mig heeeela dagarna så ska're bli gött med ledigt! o Jöran har dragit västerut till vår allas England och glassar runt som en o annan glidare!

Tiden verkar dock gå rätt fort och de ena efter andra sköjiga ralmar in! Vi kan bara ta o glömma att jag missar timbukt+peps+svenska akademien just nu...utan istället siktar vi in våra schmåschmåå ögon på
MALMÖFESTIVALEN! kom just på att jag aldrig varit i skåne (förutom vid genomresor neråt i europa sas) o de lär ju bli exotiskt!
artist efter artist band efter band! de går jävligt bra! tingsek, smk, timbuktu, anna ternheim, peps, kristian anttila, promoe, juvelen, mando diao....ja menar LISTAN KAN GÖRAS JÄVLIGT LÅÅÅÅÅÅNG!

JAG ÄR PEPPPEPPPEPPPEPP! söker för tillfället färdsätt att ta sig dit med (enda körven i det hela sas) men de ordnar sig! typ.

image269

En annan sköj grej för oss ibland-deppiga-utan-tushstjärnor-på-kinderna är ju kents comeback (oklart om de va en bra beskrivning...meenmeen iaf) de är värt! WOHO.

O Paris Hilton har vart framme igen! hon är ju för underbar de bryyden!

image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback