rastlös/tröttmört

Asså nu har det så gått för långt! Jöran is talking about the VÄDER. Sluta regna har jag sagt! Göött att jag ska till england vecka 29 med familjen för där lär de ju va varmt och sunny...  NOOT! Det är typ 15 grader där! Inklusive regn. t-t-t-t-t-t. Å vi bor inte ens i en storstad utan i en liten håla. Menmen tvättäkta i-landsproblem är vad det är och lite quality-time med familjen kan vara mumsigt det med.

Det man undrar är om det beror på växthuseffekten? Fast sketväder i Sverige på sommaren är väl inget nytt iofs.

Imon kanske jag ska på tractor pulling med papi! HAHHA! Klockrenaste sporten! Nånstans i skåne är det... Finfin övningskörning blir det isf. Vad man än tror så är det riktigt sköj på tractor pulling tävlingar. Man känner sig härligt manlig/bonnig. På tal om manligt så har Fritjof & Jörans feminismhat växt ännu mer på senaste. Allt som har med feminism att göra känns bara så himla orsch. Dessutom kommer man att tänka på BARBRO vareviga gång ämnet kommer på tal nuförtiden och plötsligt är senaste måltiden tillbaka i munnen [reflavoured version]. Senast vi dampade loss i ämnet var igår kväll efter lyckat räjv på Sticky Fingers. Diskussioner i seriösa ämnen på natten äger. (Glöm upprördhet angående bibliotikariers utbildning och bekännelser om tyska ljudböcker.)

Måste läsa senaste Harry Potter boken under sommarlovet btw. Å vart är den första??? Står inte där den brukar i bokhyllan!! Oroväckande. OBS, är inget HP-fan. Inte så mkt iaf.

På tal om ingenting så är det fruktansvärt orsch att Way Out West existerar. den liksom finns där och är brutalt lockande men inte tillräckligt för att man ska vilja punga ut med ca 1 miljon för shitten. Funderar på att langa ett funktionärsjobb. Men då måste man jobba en hel dag (8h) å då jag jobbar till halv fyra på fredagen måste det bli på lördagen.. hur mkt kommer jag då få ut av det hela om jag inte ens kan utnyttja den dagen jag får gratis till fullo? Måste diskutera läget med Frittan. Nu har ju dessutom Mika ställt in.  Men ändå det är ju liksom inte varje dag det är festival i GBG!

Lyssnar på Blümchen nu :D Vad gick fel när man laddar ner flera låtar av henne och sitter å lyssnar på? Allt det här är Jannes fel!

Ehhhh ska försöka hitta på nånting att göra nu. Äta något kanske :D
KÖÖÖRVHÄÄÄJJ!


Scheisse läste igenom inlägget nu och märkte att det är tattarvarning på min svenska. Inte okej. Hatar sunksvenska. Å då menar jag inte sunk som i just "Å", "åsså" "mkt" eller så utan sunksvenska helt enkelt. Skabbiga meningar och sånt. Urk.  

Kommentarer
Postat av: Frida Axelsson

Jag tror att ettans harry potter bok ligger där uppe vid jenny säng! (Dock inte säker..) Let's check it!

2007-07-11 @ 23:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback