ahhhh

AHHH! Jag vill inte veta av kombinationen rastlös/trött har jag sagt! Vad är det för fel på den? JO det kan jag tala om! Den är helt åt helvette motsägelsefull! Trött = jag vill sova. Rastlös = jag vill va uppe å göra saker. Orka de två samtidigt! Det går ju inte! Suck.

Men nåt bra är: Det är bara pyttelite dagar kvar till THA RESA! IIIHH! Pehå here we come! Ngt läskigt bara att byta flyg å hålla på. Men de ska nog lösa sig. SYND annars.

Måste tipsa om en fet artikel i GP också! i torsdags fanns rubriken "Snart kommer bävrarna!" Åh underbart med lite bäverfakta till frukosten! Åh de är så söta! (Svansen är litesmåäcklig) men annars hur naw som helst! Läs artikeln vettja!

Jahapp så sköj har Jöran det alltså en fredagskvälll!

BAJSBOORINGHÄÄÄJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback