din mamma

Våren är häääär! Alldeles alldeles underbart!
MEN!
Till allas underbara glädje spelar SMK på Sticky den 13 april. Woho.
Men stackars lilla satans Frittan som bara är 17 då! Whattafäääk?!?!?!
Det kan ju bara inte va sant! Så jääääla typiskt...funderar serre på o langa falskleg, men orsha?!
O vafan ja fyller år snart! Kan låna min mammas...

slmk

Jöran- AAAH! Ja får damp!
Fritjof- jag med! jag kan låna av min mamma.... :P
Jöran- haha jaa du kan låna av min mamma!
Fritjof- haha din mamma, näj MIN MAMMA!

Okej?!?! orsh på de! Frittan får vara hemma...
Men Jöran har tagit sina tänkar-russin&mandlar o satt sig ute i solen för o tänka!



BTWBTWBTW!!!
Frittan har blivit av med blängblänget idag! WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

(OO)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback