Ett sista svenneinlägg!

Tjolahopp!
Fritjof ska försöka skriva ett sista svenninlägg innan Fritjof & Jöran med Ämis drar till Staterna i väst! Men det går inte så bra för högtalarna fylls för tillfället med världens bästa 90-tals musik! (SOAP, Spice Girls, Hanson...listan kan bli lång!)
Men okej! Nu ska ja ta mig i kragen! *nynnar på "come on barbie, lets go party"*

I ett tidigare inlägg listade vi va vi skulle göra i Amerikat! Vi ska verkligen försöka uppdatera ofta så ni vet vad som följs...o vad som inte föls!
Nu under tiden har Fritjof & Jöran bestämt sig för att göra en liten studie!
Vi ska se hur mycket vi går upp under tiden in US and A! Världens fettoland nr 1!
Så här kommer dagens vikt:

Fritjof: 48,2 kg
Jöran: 51,5 kg (jörans våg kan bara väga halva kilo...gay!)

Förhoppningsvis kommer vi sammanställa ngt snyggt diagram när vi kommer hem igen!

Idag fick vi brev från lelle P med! Mkt spännande, de skickades hem till Frittan men det fick ändast öppnas ihop med dom andra. Så Fritjof höll sig o väntade o väntade...o väntade! Sen träffades F&J på vår allas Mat&Deli (emmisslemmis hade mkt att plugga tydligen!) de va SÅÅÅ FEINT!
Värsta bra kort där det står vad vi kan säga, do's and don'ts, checklistor m.m. såå värt!

usaflag

SÅ NU! Håll ställningarna här hemma i Sweden!
FÖR PÅ ONSDAG DRAR VI!!!!!!

byebye [bajbaj]


Tjoho! En liten uppdatierung från Jöran bara! För att de inte ska bli massa missförstånd å shit när vi väger oss i usa för första gången så måste jag bara påpeka att idag säger min våg att jag väger 51 kg! Alltså ett halvkilo mindre än igår, men som sagt min våg är helt gay å visar bara halvkilon meenmeen. OBS! Jöran har inte drabbats av anorexia (två n i det ordet frågetecken) eller viktnojja eller nåt, min andra vägning beror helt enkelt på att jag skulle väga mina väska för att se om den klarade sig utan övervikt! Den klara't! Med nöd och näppe sas. Max är 23 kg å den vägde 22! oups! Menmen ska lämpa av lite tidningar hos pehå så jag lär kunna shoppa ändå! :D

AHHH HAR INTE ALLS RESFEBER ELLER SÅ BTW!
Eller jag vet typ inte, ena sekunde är man lugn som en filbunke å i nästa stund är det paniik på hög nivå. Men de ska la lösa sig. Har fått några väl valda säkerhets-advises av papi:
1. Låt inte nån främling som erbjuder sig att bära din väska att göra det. (Han/hon/den kanske springer iväg med väskan å vips så får vi aldrig mer se den igen)
2. Tappa inte bort varandra. (Isf kanske vi aldrig mer ser varandra igen, eller iaf inte på ett bra tag, och det vora väldigt synd just när vi ska ut å resa tillsammans)
3. Lämna aldrig väskorna utan uppsikt överhuvudtaget. (Nån kanske haffar tag i en väska åsså får vi aldrig mer se den igen)

Tack papi! Allt lär gå som smort nu!
Ehm de va de hele.

KÖÖRVHÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback