KUKEN

Ahhhh! KUKENS jävla RÖVHÅL! Jöran bokar en körlektion för FYRA veckor sedan eftersom att det är så förbannat fullbokat på trafikskolan hela tiden. Körlektionen skulle vara idag, kristihimmelsfärdsdag vilket verkade lite mysko i början av veckan när Jöran la märke till den. Så för säkerhets skull ringer jag idag för att kolla om de verkligen har öppet. Har de det? Njet! CPDAMP! Orka att de bokar in lektioner när de har stängt å sen inte ens kan tänka sig att ringa å säga det! Åh! Inte fan visste jag att KUKEN drev en trafikskola också! Ooorsch! Menmen får ju iaf nöjet att ringa å dampa på dem på måndag :D

Hoppas bara att det inte är jag som har fuckat upp allting på nåt sätt. Men jag tror verkligen inte det.


KÖÖÖTTKÖÖRSVHÄÄJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback