this week

Tänkte bjuda på en vecka ur mitt liv. Men bara för jag har lärt mig några nya saker o för att jag är cool *ehrm*

- Jag har lärt mig att ta olika toner när jag visslar :D innan va tonerna helt oplanerade, nu kan ja bla köra pippi långstrump & lite på if I used to love you
- Appropå If I used to love you så har ja sett Jalla! Jalla! igen och jag älskar den. bäst alla kategorier
- Kommit på att jag tyvärr är allergisk mot äpplen. i alla fall överkänslig. de suger
- Bråkat med klassen för de va dagisfredag idag
- gråtit i skolan
- lyssnat på daniel lemma o blivit kär

Imon ska vi packa varor på ngt Aloe Vera lager o tjäna cash till klassen

- "men vem e han Aloe vera?"
- "meeen de e ju ingen han! vera! en tjej!"

HAVE TÅ GOW / äff


Kommentarer
Postat av: JFB!

tacktacktack frida

2007-11-30 @ 21:39:11
Postat av: P

Dagisfredag? Gråtit? Äpplen? Whutt whutt

2007-11-30 @ 23:32:31
Postat av: Fritjof

dagisfredag! :D bästa dagen i skolan! när alla beter sig som 3åringar/djur o springer runt o slåss :) helt underbart är det, o de finns inget som kan stoppa en typ! äpplen - kanske langar ett nytt inlägg ngngång, gråtit - alldeles för privat, men egentligen grät ja bara för att biffen grät o för att ja är årets mes!!

2007-12-01 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback