ih!

Jag har hittat en glädjekälla i min skrovbordslåda! En massa lappar med viktiga budskap som mörtarna va här å skrev nån gång. Orkade inte jobba mig med nån skillad kamera så därför blir det min webcam, å nu snackar vi DÅLIG kvalle! Men so what!?

image348 Let's party!

image349 Disco är också ett slags party.

image350 Kompostera mera!

image351 We're going to Ibiza.

image352 Löv is all around.

image353 Kärlek, körv å mörtar!

image354 1. Silvertejp 2.Ficklampa 3. Plastbestick (För överlevnad)

image355 Mer discobollar i hemmet!

image356 Kärleken ska segra.


ojoj vilka kloka ord. Märkte nu att man nästan mår illa av den fruktansvärda bildkvallen. Vad i helsingland ska man klä ut sig till på skolfotot btw? Min fantasi just nu = noll, nada, oexisterande!


KÖÖRRVHÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback