woohooo

Här vill vi räjva på lördag om åldersgränser å annat är på vår sida!



Festliga flyers ftw! Ahh! Om vi inte kan gå blir jag såå ledsen i ögat!


Förresten, hur snygg är inte den här på en skala??
image358Typ 10!


En sak till! Min klantighet idag är inte okej!

1. Ringde till hudläkaren (akneprobbe, yeey) men dom svarade inte på massa försök å det lät allmänt konstigt i luren när jag ringde.. mysko! Jag dampade på deras knäppa telefon som inte ville funka å på dom som inte ville svara. Men tillslut svarade äntligen något, och meddelade att jag hade ringt till deras fax! YES! Skillat att ta fax-nummret istället för telefonnummret! CHING-CHING!

2. På bussen hem från skolan skulle jag lyssna på musik från min mobil. Sätter in hörlurarna i öronen och sätter på musik på mobilen. Inget hörs. Skuuumt. Provar att höja, inget hörs fortfarande. Byter låt, inget hörs fortfarande. Gör sedan den underbara upptäckten att jag inte har kopplat in hörlurarna i mobilen! AHHH! Finns ju inget värre än folk som lyssnar på musik direkt från sina mobilder på bussen, och till råga på allt va det en fullknökad 16-buss. Å dessutom det att jag sitter med hörlurarna i och ser allmänt förvirrad ut samtidigt som jag bjuder hela bussen på ett smakprov av min fantastiska musiksmak. En aning GENERANDE faktiskt!

"Men det bjuder jag på så att den grå massan slipper göra mina hjältemodiga misstag" /Sally Santesson

RÄÄJVHÄÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback