Att skriva CV kan allvarligt skada din hälsa samt leda till en lång och plågsam död.

Antagligen väldigt kul för nån annan att läsa... NOT! Men ändå.

Fritjof:

vilket år började vi i skolan`?

Jöran:

2005?

Jöran:

eler menar du grundskolan?

Fritjof:

grund ja hahaha

Fritjof:

ehhh.. de va isf ehhh hade man fyllt sex eller sju?

Fritjof:

jag va antatligen sju

Fritjof:

mm ska man inte bara srkiva grundskola blabla år X- X

Jöran:

å du

Jöran:

då va det 89+7=96????

Jöran:

kan det stäma?

Fritjof:

antgaligen

Fritjof:

fan ja hämta min sån lilla bok nu ska göra som den typ orka anstränga sig

Jöran:

hahaha till 2005 då lr? å se började man gymnasiet samma år?

Jöran:

hahah gödh

Jöran:

96-05 blor ju nio år! fan va GÖDH

Jöran:

jag ska nog också leta fram bokfanskapet

Jöran:

är det "avstamp" du också har?

Fritjof:

haha yes!!! bra räknat mattensillet in da house!

Fritjof:

skriv de i cv:t

Jöran:

hahahah!

Fritjof:

måste man ha med "måkl"

Fritjof:

JA HAR INGA JÄVLA MÅL

Jöran:

mål?

Jöran:

hahaha nej för fan

Fritjof:

mhm kolla i den!

Fritjof:

långsiktigt /kortsiktigt

frida säger (16:11):

skit i de

Jöran:

men fyfan kan dom ta sig?

Fritjof:

antagligen

Fritjof:

de skiriver säkert ändå inte nån

Fritjof:

fan de e ju gödh att vi jobbat på wow ändå! +++ på de antagligen lite

Fritjof:

fan re4frenser!!!

Fritjof:

focking ehll oxå

Fritjof:

"mamma"

Jöran:

hahahhah

Jöran:

just det wow föffan!

Jöran:

å jag har ju cpad med EM grejen

Fritjof:

gött ede

Jöran:

shupp

Fritjof:

nu råkade ja gå in på fejjan ojdå de går bra nu

Jöran:

hahaha synd

Fritjof:

heter de volontär på wow?

Fritjof:

funktionär?

Fritjof:

antagligen funktionär antagligem

Fritjof:

fast nä dom kallar de volontär

Fritjof:

va ska mans kriva?

Jöran:

jag skrev volontär

Jöran:

det låter så fint

Fritjof:

haha ja med

Fritjof:

fan aj ahr ingen års-uppfattning ja vet inte vilket år ja jobbade med vad sas

Jöran:

allt ser så futtigt ut... arbetslivserfarenhet 2 b-jobb, utbildning: grundskola + gymnasium OH OVANLIGT!

Fritjof:

har ja gjort ngt mer än jobbat på posten? antagligen inte nej

Jöran:

hahah nej antaglgen inte?

Fritjof:

hahaha fandå

Fritjof:

våra ser väl likadana ut nästan..eller n

Jöran:

antagligen

Fritjof:

du har ju ålderdomshem med! tjoho

Fritjof:

ska man ah med prao? POSTEN!!! WOHO

Jöran:

måste man skriva in 2500p på gymnasiet? känns inte det lite overkill?

Jöran:

hahha WOHO!

Fritjof:

hmm kanske ändå

Jöran:

hahahh jag dumpade praon faktiskt..'

Fritjof:

känns inte supervitkigt

Jöran:

känns inte som att den gav så mkt? å om duy ändå har samma sas...

Fritjof:

exakt!

Jöran:

hahah njet

Jöran:

men alltså REFE-fucking-RENSER?!??!??!???!

Fritjof:

HAHAHA NEJ FAN NEJ!

Jöran:

ooorkar inte!

Fritjof:

va ska man ta?!??!?!

Fritjof:

"din mamma"

Jöran:

hahaha

Fritjof:

övrigt ändå mitt bästa!

Jöran:

fan

Jöran:

hahha "ORKESTER"

Fritjof:

"hiphopdansare samt tvärflöjt i orkester!" AHHAHAHHAHAHA ja garavr sönder

Jöran:

hahahah så jävöa inte ihoppassande!1!1

Fritjof:

nää exakt... "läs: schizo"

Jöran:

hahahhah

Fritjof:

eeeeeh men gör du "exaaakt" som den mallen`?

Jöran:

njee inte riktigt

Fritjof:

borde nog skaffa en seriös [email protected]

Jöran:

men fö vart ska man klämma in körkortet?? ens ENDA fördel sas!

Jöran:

hahahaa gööödh

Jöran:

är köriskortet ett övrigt eller?

Fritjof:

hahah jaaa just deja!! står ju där på sidan

Fritjof:

övrigt antagligen?

Fritjof:

"hysat ok engelska"

Fritjof:

HAHAHA skojja

Jöran:

hahahha

Jöran:

men just det språk är ju bra

Jöran:

men serre vad ska man skriva om sin engelska???

Jöran:

"trögflytande" HÖHÖHÖ

Fritjof:

vet inte "godkänd eng"

Fritjof:

HAHAHAAA

Jöran:

hahahha

Fritjof:

"bättre än din morsa!"

Jöran:

hahahah! OHJA

Jöran:

jag får spader

Fritjof:

ja med spader X 100

Fritjof:

ser ut som ja ska skjuta uppd e här

Jöran:

men alltså de hade ju vart slappt att bara skriva VG i engelska?

Jöran:

men de kanske inte går för sig?

Fritjof:

mm förutom ayy jag har g

Jöran:

mm men jag känner bara DENNA VECKAN vill man skicka in skiten liksom men såååå orsch fyfan

Fritjof:

jaaa de är nu eller aldrig typ ananrs skiter de sig atommatiskt

Jöran:

hmm ja men det är ju inte ig iaf eheheh *uppmuntrande*

Jöran:

typ så!

Fritjof:

hahah jaa

Jöran:

det känns gödh att ha bätre betyg i tyska än i engelska.. vad gic fel där?

Fritjof:

hahaha! true


Kommentarer
Postat av: P!

Hahaha jag orkade inte läsa allt, men jag konstaterade att det är jävligt GÖDH att vara klar med CV't!

2008-08-07 @ 12:36:42
Postat av: Jöran

hahah jag förstår det! Gaaah ska fösöka fixa klart mitt nu en gång för alla!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback