en funderare

två saker jag har tänkt på på sistone:

1. AHHHHHHHHHHHHHH va irriterande det är när man går förbi nån på gatan eller står bredvid nån i busshållplatsen etc som luktar samma parfym som någon man känner och man inte kmmer på vilken person det är som har parfymen!! Brutalt störande för man känner igen lukten sönder och samman men man kan bara inte komma på vems den är. Dessutom stör det mig att någon annan har tagit "orginalpersonens" lukt.

2. är inte skägg något ganska lustigt egentligen? Man reflekterar ju int så mkt över det nu men tänk om det istället var en djurart som hade skägg. Kossor med skägg! Ett riktigt rejält helskägg. Eller giraffer med mustach! Gärna med sånna där skruvar på sidorna. Det hade antagligen vart väldigt skrattretande. Börjar man tänka i de banorna så kan man plötsligt få sig ett garv varje gång man ser en man med tomten som stilguru. Det är ju så himla omotiverat med det där sträva håret på hakan, typ som tuppens kam eller nåt. Torskar har ju iofs skägg kom jag på nu. Men det räknas inte för det skägget är ju gjort av kött, ett köttskägg.

nåväl.


*filosof*
/Jöran


Kommentarer
Postat av: janne

HAHAHAHAHAHAHAHAH

jag ska iaf skaffa köttskägg när jag blir stor

2008-08-29 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback