jag vet var du jobbar jag vet var du handlar

(hade absolut ingen fantasi så de blev ett veronica maggio-citat som rubrik)

OJOJOJJOJOOJOJOJ! Vilken helg! Ja skojar inte när jag säger att den har varit en av dom sjuuukaste/bästa på länge...
Fredagen skullde först likna nån myspysgosig grillkväll i Sisjön, men de utvecklades till myspysgrill i Saltholmen...sen spårade det! Racerförfest hos Emma, sen på 50-bussen in till stan & victoria, jävlar va party vi blev, på gott & ont sas. Sen drog vi vidare till rockbaren. Jag slapp visa lägg!!!!! oklart men jävligt gödh med tanke på att ja ser ut som 15. Vetefan va vi gjorde där inne, antagligen drack jag vatten & gick på toa, sen gick jag ut o satte mig på marken med dom andra tätt efter. Sen mot avenyn för att dra på efterfest men då kommer 14is-feelingen & spyorna är här. Emma snor en vattenflaska på Sevvan sen går vi mot brunnis. Jag sover hela spårvagnresan hem sen får jag följe hem i regnet. Gödh e de. Ingen efterfest här inte. Morgonen efter va bakiskänslor alá hultan. Jag har lärt mig läxan 2 ggr! Aldrig mer igen tack. NEJFANNEJ.

Så man va ju seg när man vakna halv 4 men upp skullde jag. Så efter 2 köttbullar, en rostad macka & en dusch drog ja till Julia. Där väntades middag, Eva & Adam säsong 2 & allmänt gosigt! Men de slutade i katastrof... 5 imorse vare dags för linsuttagning, men de sket sig. Jag snubblade i trappan & fastande med tummen på nått vänster, svor & skrek, men gick ner dom sista trappstegen medan dom andra sitter & garvar åt mig på övervåningen... Kommer ut i köket max 15 sek senare & då är min tumme minst 2 ggr större än normalt. Jag får en chock & spolar kallt vatten på den, kollar 3 sek senare & tummern har expanderat sig till 4 ggr större! Paniken kommer & de slutar med en blå hand efter att ha hållt den uppåt i 25 minuter med svinhårt bandage på. Ompysslad & klar, med tankar om ampution, kommer jag i säng halv 6 & sover/vaknar/sover/vaknar pga satanshanden. Nu har den nästan normal size så antagligen äre en rejäl stukning, får la se va som händer. Lite svårt att skriva men de funkar, däremot svårare att köra hem bilen idag för de e ju höger hand så växelspaken satt minst sagt inte gödh till.

Näfannä ska nog dra nu, måste sova! PUSS // Frittan

Kommentarer
Postat av: äma

hahahhaa ja garvar sönder! älska att jga oxå har funderat på vad vi gjorde inne på rockbaren, har inga som helst minnen av de!:D o ja hade inte heller den blekaste om att de vankades efterfest då hade jag aldrig tagit hand om dig:P LÖV!:D

2008-08-03 @ 22:00:04
Postat av: Jöran

hahahhahaa GÖDH!

Postat av: Little P

Hahahah! Jag joinar jag-har-ingen-aning-vad-vi-gjorde-på-rockbaren! Jag kommer ihåg innan och efter men det är allt! Kul varä! Å vem sa nåt om efterfest?! Hade man vetat det så hade vi väl dratt, och lämnat dig i ditt hörn på avenyn!

Hahah :D ÄLSKAR DIG!

2008-08-04 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback