ny dag, nya tag

HEPPHEPP! Humöret är 100 ggr bättre än i söndags, de va den veckorliga söndagsångesten (inte nådig ska ni veta) som smög sig på (eller smög & smög, typ sprang utav bara helvete). Här är bilderna jag försökte ladda upp iaf. Haha, alla undrade ju vart dom spårade lapparna hade tagit vägen, men nu hittade jag dom i min partylåda! Värtvärt!





Absolut ingen ska ta illa upp angående dom (bra att säga det kanske...)

Härliga gamla Partillerock-tider som spårade, wonderful! Sen hittade jag den här lappen med, som kanske lite nyare vänner känner igen, men som alla kan garva en liten stund åt. Härligt intitiv!



Ha de party // Frittan


Kommentarer
Postat av: janne

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA! jag langar STÖRSTA garvet! hahahahahah klockrenheten är obeskrivlig! <3<3<3

2008-08-22 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback