shake n pop

Om Jöran undrar över sin konstiga bäbisbesatthet så ska jag fan dela med mig av mitt otroligt hysterisk stora matintag. Asså det har spårat totalt! Jag har alltid tänkt att jag typ äter mer än mina vänner (vi snackar tjejerna här! männen är over the top!) men lixom whatever de e gödh. Men nu hare asså spårat, idag till middag åt jag mer än min pappa! WHATFÄÄK? Nu när jag börjat jobba igen (efter 1 veckas ledighet) & springer i trappor varje dag så har de verkligen spårat jag är typ hungrig 24/7. Helt insane... men eh nått ska man görä! Hoppas jag bara fortsätter ha världens fetaste ämnesomsättning efter jag slutar jobba... Vill ju inte fastna i att äta så mkt sen inte springa bort skiten. Nej hujedamig. Om jag nånsin blir tjock såå näfannä, hade inte pallat (inte för å va den som e den men assåååå...)

Nä, nu ska jag fortsätta lyssna på min hysteriskt konstiga spelningslista (vi snackar en salig blandning av kings of Leon, Veronica Maggio, Bruce, As I Lay Dying, Elefant & Steve Aoki) Det är ändå göödh. Hare fett // Frittan


Ojoj måst bara svara Frittan å säga att det överdrivna matintaget är HÄR med! Serre! Kroppsarbete gör verkligen att man hungrar värre än ett barn i ett flyktingläger. Jag äter
1. Frukost hemma innan jobbet (2 mackor)
2. En extra frukost på jobbet (vaniljyoghurt med müsli)
3. Lunch (nån normal mat)
4. mellanmål på jobbet (typ frukt)
5. mellanmål hemma (knäckebröd med phiadelphiaost, min nya passion!!)
6. middag (normal-mat igen)
7. "öhh oj vad jag blev sugen" -mat på kvällen (frukt/bulle)


känns lite spårat här med... men well som sagt nåt ska man göra! Gödhig ämnesomsättning 4 life, jag och Fritte kan skratta oss lyckliga.

Puzz/ J

Kommentarer
Postat av: Nikki

Måste säga att jag är omåttligt nöjd över att få ha påverkat din spellista fridge,för antar att jag kan ta åt mig äran för det enda metalbandet i listan? :-)

Postat av: fridge

Nick - Haha jaja! de kan du :)

2008-08-15 @ 16:54:39
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback