ticktack-ticktack

Jag undrar om inte min biologiska klocka har börjat gå bärsärk. Det kanske är dags nu när man är runt 20? Det va väl i all fall dags på stenåldern när gud uppfann människan. Jag snackar om att langa barnen. jag har börjat bli helt galen i närheten av små barn. Seriöst, dom är cpcpcpcp söta! Förr orkade jag inte bry mig så mycket om småskitar, fattade inte andras brutala fascination för dem, men nu är jag sååå med på noterna. Såfort jag ser en liten unge i en vagn eller nåt så vill jag bara rusa fram, plocka upp kiddet och rusa ifrån mamman för att sedan kunna gosa skallen av den lille. Hittills har jag kunnat bärga mig (shit stavas "bärga" så? men ni fattar) från att utföra denna antagligen kriminella handling men jag känner att snart kommer jag inte kuna stå emot längre. Jag tror att det enda som skulle kunna rädda mig från några trista år i finkan är om nån av mina vänner/släktingar skaffade sig en liten parvel som jag kunde ta hand om ibland. Dessvärre är vad jag vet ingen på G med ett sådant projekt... Men snälla?! Jag kan passa lille pyret jätteofta! Promise!

/Jöran



ps. Vem har sagt att speedos inte är okej? Det handlar nog mer om vilken kropp man stoppar i dem.. Råkade bli lite påmind om det när jag kollade OS-simningen idag. Varför slutade jag med simningen för övrigt? Annars hade man ju kunnat hänga runt med speedosarna..


Kommentarer
Postat av: janos

hahahha gödhigördhigödh på kroppen, men alltså i speedos.. det ÄR bara inte okej jöran!

2008-08-13 @ 14:11:23
Postat av: Jöran

ahahahah jajaaaaaaaFANja men ändå liksom, mer okej än vanligt iaf... ehhh

Postat av: Fritjof

fanjöran! speedos är iiiinte acceptabelt, nejnej! O angående bäbisarna, nejfannej

2008-08-13 @ 16:33:42
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback