Do I look like I sell drugs?

Look vad jag å syrran köpte i Frankrike:
 
Sirop äre! Vi köpte inte just den på bilden utan en med liite mindre färgämne i tråkigt nog. Jenny valde en med citronsmak, den tråkmånsen, jag däremot köpte MINT! Deppigt bara att min smakar skitjobbigt, det är som att borsta tänderna samtidigt som man äter om man har den till mat, medan hennes smakar normalt och gott av citron... Sirop är typ exakat samma sak som saft fast det finns en del mer utflippade smaker.. typ som mint eller anis, och oftast blandar mn den med bubbelvatten så att det bli wanna-läsk. Dessutom verkar det ganska vanligt i frankrike att vuxna dricker det oklart varför, vanlig läsk är egentligen godare tycker jag men okejdå. Orka att detta låter som en wikipediaartikel som gör några tappra försök att vara "faktaspäckad" men faller på att författaren inte har en aning om vad den skriver om.



Det gäller att käka en lagom stor macka å inte se cp ut på Champis Älyseee i Paris...


Solooong!/
J

Kommentarer
Postat av: läään

den där siropen kanske funkar som blanddricka?!

2008-08-05 @ 11:25:09
Postat av: Jöran

tanken har slagit mig! Let's finda out nån dag!

Postat av: janne

jag kan som vanligt mest langa STÖRSTA gavet åt era båda senaste inlägg! klockrent!



o let's finda ut typ skitsnart? partypeppen är åter kommen!

2008-08-06 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback