whatever

Tråkigaste dagen ever. Allt är bara så jävla sugigt just nu, men orka bry sig. Jag lär ju överleva tills nästa helg, o på vägen dit hoppas vi på ny säng & bio. It's gonna be great... Hela dagen har iaf vart en extrem blandning av rastlöshet & trötthet, det är ingen ny kombo, men känslorna har varit over the top & jag bara kommer på mig själv med att gå runt & sucka hela tiden. Sugigt. Dock har jag hittat de här sköna lapparna i min partylåda:

Näfannä. De gick inte. KAN ALLT SLUTA SÄTTA SIG PÅ NÅN JÄVLA CEPETVÄR IDAG?!?!??!?!? En annan gång helt enkelt.

Nu orkar jag inte ens skriva vad de nu va ja skullde skriva. Måste ha godis. Socker är det bästa som finns i världen, typ. Ungefär. Whatever. // F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback