anteckna

Hade den gödhaste drömmen i natt! Haha no kiddin' de va de sjukaste...

Jag, pehå & dannie va på väg hem från en utekväll (okänt varifrån) vi hade köpt varsin kebabliknande sak i pitabröd & de va gödh, medan vi promenixade längs spårvagnsspåret vid mariaplan typ (oklart varför vi va där). Sen såg vi en snubbe som vi kände igen (men som vi alla visste att vi inte kände) så vi vände om o jag säger "sååå va gör du nu för tiden?!" samtidigt som jag slår honom sådär kompis-sköj på armen...o han bara "eheheee eeh" för att han inte kände igen oss.... Sen efter typ att vi stått o shitshattat med honom & hans polare i nån minut så säger vi alla 3 i kör samtdigt...(*damdamdam*)
SUVERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNT ADAM!!!!
De va lixom Alex i Eva & Adam, så jävla cepe! Av vad?! Vi låtsades känna honom för att sen cpa skallen av sig...vem är inte dagsrester? Men jaja låt gå. Nu vet ni.

Fan nu kom dagens överhettning i ansiktet. Måste fan uppsöka läkare eller nått då kan dom passa på o se vad jag har i mitt öga med. Peace out! // Frittan


Kommentarer
Postat av: Len

asså HAHAHA!

2008-12-19 @ 20:16:47
Postat av: julia

Hahahahahhahahahaha! Jag vill också drömma det. Eller varför inte träffa honom på riktigt och göra samma sak:D

2008-12-20 @ 10:45:02
Postat av: pj

HAHAHAHAHAHAHAH fan va underbart! Eva o Adam 4 fuckin life

2009-01-07 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback