Per Andersson



Han! Han var det vi såg på spårvagnen på väg hem igår efter en hyfsat (om jag får säga det själv) lugn "utgång" till sticky den gamle räven. Nää, nu måste jag springa ner till nya varvet o hämta min vandringsstav som jag lämnade där igår (eller ja...mer kastade över planket) efter att jag haltat in på pressbyrån, vidare upp på spårvagnen & typ 20 meter från hållplatsen hemma. Sen äre "firma"fest för hela slanten! Tjohej / Frittan

P.S Det där med att "springa ner till nya varvet..." är ju relativt. Knäet gör ju fortfarande ont & jag upptäckte att wiplashat nacken av mig med så så värst fort lär det ju inte gå. Jajaja gamla krigsskador är ju inget för en häst som mig.


"When you wake up in the morning & your häst is still alive"


Kommentarer
Postat av: jöran

jassså det va den spillevinken! jajaja jag missade ju inte direkt en vacker syn iaf...

2008-12-05 @ 18:25:41
Postat av: dannie

hahahaha! jag garvar skallen av mig! jag har inte läst er blogg på år och dar, å så när jag väl läser den så möts jag av det här! det är ju helt fantastiskt! "Jajaja gamla krigsskador är ju inget för en häst som mig." jag gödhar mig själv till döds!

2008-12-07 @ 19:21:30
Postat av: janne garvar och är nöjd

hahahahah!

2008-12-08 @ 12:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback