Deep Sea - luminescent animals



TITTATITTATITTA va jag hitta! de är räjvdjuret jag snacka om! (0:38 typ) Vem skulle inte vilja ha ett sånt djur i en burk som man kunde ta fram när de vankades räjv!??!!! Sen finns de massa andra djur som är minst lika balla!
Dom är lixom genomskinliga, har asstora ögon & dom är så avancerat uppbyggda att jag AAAAALDRIG kommer förstå hur i helvete de gick till när dom blev så här sjukt smart uppbyggda! De här är bara en del klipp från Blue Planet-movien så nu får ni ingen fakta, men jag ska säga er; Jag & Danni P är sjukt impade av allt detta (vårt pluggande spårade ut så först satt vi o googlade fiskar o sånt sen kom dannie på att hon hade denna filmen!)

Och i riktig Fritjof & Jöran-anda tänkte jag ju såklart "de här måste de bloggas om!" Naturen kommer ju alltid ha en speciell plats i våra hjärtan!

räjvhäj // friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit....aja ni vet vem.

Kommentarer
Postat av: hAimdal

sista orörda platserna av människan på jorden, men vänta bara, snart stör vi deras balans och utrotar dem
med. Vi är ack så klåfingriga >;)

Postat av: Nikki

Tänk att ha ett undervattensräjv där! Typ blinkande dykardräkter osså sänker man ner en discokula där! perfekt ju..

2008-02-15 @ 12:16:32
Postat av: frittan

luk - jaa vi kommer antagligen räjva sönder de...
nik - duu! de hade vart så värt! :D let's do itt?

2008-02-15 @ 15:24:26
Postat av: Nikki

säg bara när, var, hur and i'll be there!

2008-02-15 @ 18:06:31
Postat av: Len

Ja har sett sånna maneter - på RIKTIGT!! :D:D:D

2008-02-16 @ 22:37:36
Postat av: Fritjof

nik - gööött
län - DU SKOJAR?!?!? wooow

2008-02-18 @ 18:25:38
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback