ge mig mera köttbullar, HALLELUJAH!

JAHA FANIHELVET! blogg.se är ett jävla assface utan dess like! hade skrivit ett megalångt inlägg men nu får ja göra om allt! helvete oxå! allt lär bli asförkortat! trutt i fingrarna :C

Ni ska få några skeva bilder från Lanza iaf gott folk!
friggo

Frigo, motsvarande GB & vad jag kallas i skolan (friggo iofs) Fett värt o påminner mig om gamla tider då jag fick friggolit sparkat i mitt huvud! Yay! dfjgj

Ralig svenska! hoppas ni kan se!
läerå
LÄEP!
 gfu
gumoron!
 sfdaghs
jag på nyårsafton i obligatoriska partyhatten! fett happy & going crazy för jag fick en partypåse!

Nä! fingrarna är duda & jag måste fortsätta lyssna på hare krishna för att få in rätta sektfeelingen eftersom vi ska jobba med sekter i religion B nu! fett pepp! verkar sköj, o ännu roligare eftersom vår lärare varnar oss från att ABSOLUT inte lämna namn/telfnr etc. för då kanske vi blir hjärntvättade eller nått. Vilket har hänt o elvernas föräldrar vars barn gått med i diverse sekter har inte vart überhappy om man säger så!

med en stor varm kram Frittan (stolt tengilanhängare)

Kommentarer
Postat av: P

hahha:D däh va rolit!

2008-01-10 @ 22:22:40
Postat av: Nicker the kicker

Hoppas att det inte är mina klockrena träff rätt i plytet som du menar!

2008-01-11 @ 16:51:14
Postat av: Fritjof

p - haha kul att glädja nån ;P
nikki - mmm... kan va så! värsta chocken!

2008-01-11 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback