Why, oh why?

image460
Vad är grejen med den där bilden som finns när man loggar in på webblogg? No offence till bryden som är söt men det är ju en sjukt dålig bild! Det luktar svennesemester lång väg. Tro mig, jag har datan full av kanarieö-foton på mig å det är precis den där rödbrända och blank-i-ansiktet stilen på dem. Varför har de valt JUST den bilden? Varför byts den aldrig ut? Detta är ett fruktansvärt stort mysterium för mig och en källa till irritation vareviga gång jag ska logga in på bloggen. Var hon den första som skapade en webblogg? Var de hon som yttrade de där käcka orden "bli sedd, hörd och läst!" eller whutt? Jag fattar nada. Kanske borde maila och fråga. Vilket slöseri av tid!


SÖMNLÖSPGADETTAHÄÄJ
/J Ö R A N

Kommentarer
Postat av: P

älska dina nya jätte-uppdateringsryck:D Jag gillar det! När kommer Fritjof hem?

2008-01-04 @ 03:15:11
Postat av: Jöran

P- hihihi! :D Hon kommer på söndag om jag inte missminner mig!

2008-01-04 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback