woho

Eeeh, ööh, ah. De har ju vart lite dött här på de senaste, men de har vart mycket med smultroncider & mysteriet på Greveholm (igen, ja!) asso... sånt e livet!

I alla fall, idag har vart en konstigt dag, fysiskt - rätt så dålig men psykisk - mycket bättre
Japp, det börjar med att jag vaknar av att jag blöder näsblod :S Alltså för mig är det normalt att blöda näsblod, men idag va de huuuutlöst! de bara rann som en jävla vattenkran (antar att alla är intresserade) herregud alltså! sen tog de 10 minuter att få stopp på med, t-t-t.
Sen kom vi till skolan & bestämde oss för att jobba med Hare Krishna! De ska fan bli niiiiiize! är pepp inför 3-timmars gudstjänsterna sas. Sen skullde vi äta lunch! Vi bestämde oss för kinesiskt på Tropicana så vi skyndar dit o sen inträffar det klassiska! Alla (typ 10 pers) ska in genom dörren samtidigt (de är nått med dörrar & klass sp3g asså). Dom första kommer in, sist är typ jag, doctor Dj & (rätta mig om jag har fel) Lukki & Adde, TJOFF! säger de när alla ramlar in samtidigt och jag trillar rakt ner på rumpan på stengolvet! Seriöst! Smärtan var nästan olidlig men vi hade tur med att de inte va mycket folk där just då för annars hade jag dött pinsamhetsdöden....
OCH! jag har fortfarande jääätteont så jag kan typ inte sitta ner + att jag säkert kommer få ett fult stort blåmärke! hämnden är ljuv.
Efter skolan åkte vi in till stan, men jag lämnade dom andra o gick till panduro för o kupa färga-dina-gråa-jeans-svarta-igen, men jag hittade inte o orkade inte fråga. Sen gick jag till NK o tjackade ett par svarta wesc-steve-aoki-hörlurar!!!
image462
Så nu kan jag & jöran bli ascoola buddys med likadana hörlurar!

O nu (efter lite mer shopping (A)) är jag hemma & försöker samla ihop lite skriverisaker om amerikanska matinfluenser. hej-askrånggligt!

tack & hej leverpastej! // fritjoff igen


p.s. titta va räjv! gammal bortglömd räjvbild med mig i mitten, förjävvlabraassso
image463

Kommentarer
Postat av: P

Aww, stackelide (vad är det dannii säger?)
Feina hörlurar!
Amerikanska matinfluenser? Whutt?

2008-01-14 @ 21:20:02
Postat av: Fritjof

P - haha! mm kan va så, va änna längesen man hörde't! tack :) jag gillar dom mucket! Jaa, allt till vår kokbok, de va nog de biffen höll på o fråga dig massa om? eller yeye (L)

2008-01-15 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback