demolition party - somewhere else



Kan vara det sjukaste jag har skådat på länge. Men det är samtidigt det skönast & gödhaste som jag har sett. Demolition Party. Alla gäster springer runt och trashar ner ett helt hotell. Gör hål i väggarna, hänger sig i kristallkronorna, river upp heltäckningsmattorna, klottrar ner väggarna. Jävligt gött tema, vi hade inte bangat. Det känns som ett av våra kommande party-projekt kommer vara något liknande detta. Måste bara hitta någon frivillig som vill få ett helt söndertrashat hus.





Påminner oss lite om filmen vi såg igår med. Fear & loathing in Las Vegas. Så jävla störd & helt sjukt sköj. Två konstant höga personer (Johnny Depp & Benicio Del Toro) åker på typ road-trip & allt är bara så jävla cepe. Speciellt sköj & se sista hotellrummet. Lite svårt o fatta handlingen men å andra sidan är det inte så nödvändigt för man garvar ändå! Vi vill se den igen. NU!



Sheisse! Gotta go som fan! 45 minuter tills vi ska träffas & dra till Biffen. Sen väntar Skoldiscot på Röda Sten! TJOHO!

// Fritjof

Kommentarer
Postat av: janos

hahahah gööööödh! jag vill se den med. NU! det låter dessutom som utmäkt filmmusik! gödhgödhgödh! ska vi langa filmkväll hos mej? i veckan? PLUS riorio på torsdag! wohohoho!

2008-07-13 @ 18:22:57
Postat av: Fritjof

ja fan ja! vi ser den. igen. nu. typ! filmkväll sounds like a plan de går bra här med nu för nu har alla dragit sin kos! TJOHO! kom om du kom om du kan kom när som helst! woho! pepp på rio kan jag tro ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback