urk!


Asssy fy i bajjan va FULFULFUL den är bilden är! Spykänslan är här! I Sverige ser man dem väldigt sällan men i franrike verkar det finnas fler typer med dålig smak som köper asen. Liksom hur tänker man när man betalar för en sån bil? Det värsta med den är helt klart fettvalken som hänger ner över motorhuven. Känns som att någon designer på fiat ( tror jag att den kommer ifrån?) ville komma meden OTROLIGT ny och häftig look och gick liiite förlångt samt misslyckades totalt. Synd. Spana också in de äckliga strålkastarna.. när jag va liten brukade jag tycka att bilars framlampor såg ut som deras ögon och den här bilen har definitivt grisögon. Sådana där små som sitter lite för tätt ihop. ååhh den äcklar mig verkligen!


Blääääfläää
/J


ps. woohoo nästa helg är jag å fritz volontärer på way out west! Untz


Kommentarer
Postat av: janne

YHAHAHAHAHAHHAHA jag garvar sönder åt alla era senaste inlägg! JÖRAN KOM HEM NU! snälla jävla fan. när kommer du? jag saknar dej

2008-07-31 @ 12:02:48
Postat av: Little P

hahaha:D Totally made my day här på jobbet. Jag dör snart och hänger mig i telefonsladden!!

Jag tycker iof bilen var lite små gullig. Typ fulful-snygg! :D

Men det är klart att du din lilla hjärntvättade volvo-dotter inte håller med!

Kom hem nu!!!

2008-07-31 @ 12:52:50
Postat av: Jöran

janne- hahahh gött ere! Jag saknar dig å alla andra mörtar också, det räcker här nere nu! Tror jag är hemma på söndag kväll på en höft..



P- hahahh noo häng dig inte, dålig idé! Nytt jobb is the shit men vf inte tjäna cash sålänge liksom! :D Å alltså NEJ den är INTE gullig! Ahhh du måste se en i verkligheten för att förstå!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback