good fucking morning

Asså de finns mycket som man kan räkna in som en RIKTIGT PISSIG jävla apmorgon. Alla har någon gång upplevt den lixom. Det finns mycket som irriterar mig på morgonen, bäst är att alla bara egentligen håller sig borta från mig annars cepar jag sönder t.ex. om vi inte har nån god frukost hemma (hatar frukost men med en morsa som tvingar en att äta äre bara o langa) eller om jag inte får in nån skön radiokanal på b-radion i köket. Men, de som stör mig MEEEEEEEEST av allt helvetiskt i hela jävla världen är sättet att vakna upp på! Dammsugare, arga cepekråkor utanför fönstret eller väckarklockor(!) som till exempel. Men den här helgen har fan tagit nått jävla PRIS på dom slynigaste morgonmarodörerna i världshistorien! Let me tell ya.

LÖRDAG:

Efter att inte ha sovit så mycket efter partyt vaknade jag 11 av...taadaa: MOTORSÅGSJÄVLAPISSLJUD!!!! HERREJÄÄÄÄÄÄÄVLAR! Det hörs på typ 100 mils avstånd så man kan ju inte springa upp o typ be dom hålla sin keft utan nä, nothing to do maen.  SVINIGT jobbigt! Och, okej att kanske 11 inte är så tidigt men vafan?! En lördag! NÅN kanske har ett RÄJVIGT JÄVLA LIV OCH VILL SOVA UT! Pensionärerna kan väl hålla sig till 12 åtminstone...snel hest förfan. Jag ska ALDRIG cepa tidgare än 12 på helger. T-T-T-T.

SÖNDAG:

Denna morgon vaknade jag av 3 jobbiga saker:

1+2:  Först av att Papi GAPAR i telefonen. Den mannen vet inte vad NORMALT tonläge är när de kommer till telefoner, herrejävlar. Så jag skriker TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYST inifrån mitt rum vilket leder till att Mami kommer in genom dörren och säger  " Upp nu!! Om en timma ska ni gå hemifrån!". Jag fattar ingenting, vadfan ska man göra en söndag lixom? Så jag drar täcket över huvudet och Mami lämnar rummet med dörren helt öppen...(då blire ljust, de är oxå jobbigt för jag är så jävla ljuskänslig när jag ska sova) Då hör jag nästa morgonmarodörljud

3. FUL MUSIK & SKJUTLJUD (typ bomber & granater om du förstår) ! Min kära broder har världens minsta sömbehov (tvärtemot mig) & kan därför vakna hyfsat tidigt och vad är det typ första han gör? sätter på sin xbox & langar spelandet. Musiken från helvetet. Spännings/äventyrsmusik så de blir sådär spännande att spela så de känns som om man vaknar upp i en film blandat med skjutljud från alla mäjliga vapen så de känns som man ligger i en skyttegrav under andra världskriget. FYFAN! Pilbåge hade vart nice för då hade man inte hört nått...

Så denna helg har jag stapplat upp lite halvförstörd ut till köket & då kommit på de JOOOOOOOOOOOOOOOBBIGASTE! vi har ingen GP! Herrejäääääääääääääävlars. Ännu ett fenomen från helvete, ingen morgontidning! Då får man sitta där i tystnaden eller till brusig radio eller sätta sig framför teven & glo på nån svindåligt ordjaktsprogram så man bara känner för att spy upp frukosten. Vet inte hur jag ska överleva?! Vad händer i världen? Som den samhällaren man är får man ju ryck av att inte ha nån koll! Jag brukar ändå plöja igenom hela första delen lixom, sen skit i sporten jag överlever, & de kanske värsta vad händer i nöjesvärlden?!! GP har en stor del i mitt liv, filmpremiärer, tv-tider, skivsläpp & härliga attitydrepotage lixom. NÄ FYFAN! Utan GP är jag världens mest ouppdaterade människa typ. Förresten anledningen till detta fasanfulla är att Papi i ett vredesutbrott mot gp-tidningsutvbudet sa upp hela skiten. För vi aldrig fick tidningen i tod & för att vissa av dom betedde sig som svin... orkaorkaorka!

Nä nu orkar jag inte skriva mera! Hoppas ni orkar läsa, ni kommer säkert känna igen er. Hoppas de iaf så att jag inte tror att jag är ensam i världen om dessa fruktansvärda probbes. PÖÖSHÄJ // Frittan


Kommentarer
Postat av: äma

AHHH AHHAHAHAHHAHA!!!! jag kan komma med att de e nån jävla slyna som har ringt mig typ klockan nio både lördag o söndag, ja vet inte vem slynan e än för nånstans måste man visa att de inte e okej o ringas o väckas så tidigt så självklart har ja inte svarat!

2008-05-18 @ 22:53:32
Postat av: janne

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA! asså garvet är här, igenkännandet är dessutom det enda som är här också, eeh TUR att man bor själv i ett hus i tre veckor i sommar- då blire FÄZTH!

2008-06-01 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback