kändisspotting

Idag har jag vandrat runt i stan & letat efter en jävla balväska i 300 år och INTE hittat nån än. Va är alla affärers probbe?! Så nu lutar de åt att ja bara skite i de & tar min svinsnygga barcelonaväska & stoppar in banden vilket leder till en kuvertväska av snyggaste graden typ eh.

Innan jag & Biffen drog till bussen så körde vi speedrace på Åhlens City å vem ser vi inte där?! Ja de va ju frågan... Sean Paul? Jean de Monet? Jean un baguette claude pierre monet bonjour je taime nöff oui se paris?! Vi bestämde oss för att google it när vi kom hem! Så sagt & gjort jag slog in Jean Pierre på google o får upp rätt man!!!!!!! :D

image588

Här har vi'na! Jean Pierre Barda, inte så dumt ändå

Nä gotta go! Måste slänga i mig mat & fixa partyoutfitten till hemligt party! (ha-ha-haa) // Fritjoff



Kommentarer
Postat av: steps on fire

hahahahahhaa!

2008-05-23 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback