tjaa.. på en höft RUNT LUNCH!

Message till Frittan: tror vi måste logga in via http://publishme.se/ nu för bloggen är typ flyttad eller nåt..

Hursomhelst så sitter jag här å roar mig med engelska wikipedias kemiartiklar. Läste nåt i Metro häromdagen om ett Google-program som kunde langa översättningarna så jag tänkte vaaaarför inte å köttade in en text. Resultatet blev roande, se bara på en här meningen: "Det blir allt uppskattat att elektroner i sigma bindning nivåer är också delocalized." Wohooo nu fattar jag precis! Hängnigen är så sjukt nära och detta arbetet är verkligen sista spiken i lik-kistan. Däremot så har Fritjof tydligen INGENTING mer att plugga! Jag är absolut inte bitterfotze/bitterfitta. Nono.

En annan upptäckt är att min hund är perfekt för hundtricket! MEN! Hon lockar endast till sig 65+ tanter. Helt galet är det vad många man får chans att ragga loss på under en promenad. Känns inte riktigt rätt för mig men planen är att hyra ut Tilda för 200 spänn i timmen till desperatata gubbar. Snacka om win-win-win-situation! Tilda får komma ut på promenad, gubben får sig garanterat MINST ett telefonnummer till het kvinna i sina bästa år och jag tjänar fett med cash! :D


Some pics från förbaskat trevlig kväll i slottskogen:






Tillägnat Län och Janne:

 

Från 20h Festivalen som förövrigt hade skillat till sig lite från förra året:

Vad tänkte dom här??


ADAM TENSTA! Han va party!

Ska fortsätta att spika i kistan, adios!
/J

Kommentarer
Postat av: pj

hahaha underbara bilder! såå righteous...

2008-05-23 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback