cheer up brothah!

nää fyfan nu känner jag verkligen medlidande med min stackars andra hälft i skogen. Hur kan kuken spåra så brutalt i sin ondska att han låter henne vara näranära konserter med två av hennes favvoband och sen bara rycka undan dom framför näsan på henne? Okej för att han skapade Martin, men detta? Så sjukt onödigt. Jaja vi får la ta upp det där med hultmansfestivalen igen som sist när det va hängningsläge. Coldplay och Kings of Leon i Ruddalen? Rätt party tanke ändå.



/jöööööööööööran såklart


Kommentarer
Postat av: Frittan

aaw jöran min vän! <3 du är en andra hälft att lita på! HUltmansfestivalen foo shoo! Asså på rille? Fan va pepp jag blev... let's fixa de nästa sommar? Nån helg när ma&pa är out of town i min trädgård! fyfan va gött!



Kan ju iofs updatea om att de ev. går att få sittplatser på kings-konserten & det är guld värt! ska bara förstå de konstiga språket dom snackar där nere...

Postat av: Jöran

hhahha antaglige är det det enda vi ska fixa! (eller egentligen verkligen inte det enda eftersom att man måste göra ALLTING själv men ändå)



jajaja, sittplatser är ju sååå ok ändå! 10000 ggr bättre än inga platser alls iaf!

2008-11-26 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback