inte en dag för tidigt

sådärja då har man tagit sig i kragen och laddat in lite blandad skit från mobilen:


matsonen kvällen för pehås födelsedagsfirande

Fritz laddar up inför en dags hårt way out west-arbete



Julle känner peppen inför Petters 10-år-som-artist-firande-och-konsert


Detsamma gör Fritjof&Jöran


Det gjorde vi så brutalt rätt i!


Jaaaa, glada och lite happykappade



Veronica Maggio var också glad


antagligen för att hon har en snygg pojkvän *ytlig*


hallelujah moment!


Tokroligt!


Fritjof är nöjd efter att vi har styrt upp staketuppställningen



Fritte kolla vad långt hår du hade! ooojdåå förlåt...



pehå fick en hel del nödvändiga saker av sin papi inför flytten



som sagt...



det var tur med tanke på hur sjukt luftigt det var i köket innan


det går bra nu tänkte reklambyrån och anställde en dansk copywriter, revolusjonerande bra texter skrev han


farsan och bratsonen tänkte att en fäzt vore trevligt

 

Min andra halva i skogen langar stilen på timbuktukonserten


JAJAJA!



Skål på dig med!



Har lite videos också, ska bara orka först..

FYFAN VA GÖDH!
/J

Kommentarer
Postat av: DJ FRITZ FLRFAN!

GÖDH E DE JÖRAAAAAAAAAAAN! Håller med om allt allt allt. Älskar "ph-flyttar" & "maggiospojkvän"-kommentarerna! TIMBUKTU! Mannen i mitt liv...?! Jag saknar mitt hår :( fyfaaaaaaaan

Postat av: Jöran

hahahhah fan va gödh! jajaja antagligen mannen i våra liv!

2008-11-17 @ 20:32:34
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback