OGÖDH! UPDATE!

fanihelvetesjävlapungslyna! JAG  SKA FAN SKJUTA DOM JÄVLARNA HUR FAN KAN DOM MED?!??!?!??!?!??!?!??!?!??!?! JAG BLIR SÅ JÄVLA PISSFÖRBANNAD!
det går typ 3 sek sen tar dom bort min jävla artikel! Vet dom inte hur jävla myntat det uttrycket/ordet är?!??!?! CEPESVIN! Fuckk jävla flufflarstörnqvist eller vafan de va för nåra!


Denna sida har blivit raderad. Som referens visas nedan raderingsloggen för sidan.

I MITT ÄRSLEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skräp?!?!?!??!?! av vad?! DET ÄR INGET SKRÄP & DET ÄR ETT SÅ IN I HELVETE MYNTAT UTTRYCK!


nu ska ja fan börja spamma dom! klart som fan att gödh ska finnas med! JÄVLA PUNDARSVIN!


Kommentarer
Postat av: Jöran

orka heta "Fluff" vaafaan grannens dvärgkanin ringde och ville ha tillbaka sitt namn!

2008-11-09 @ 22:39:59
Postat av: P!

Saaaablans!!

Om du super-attackerar dom så kommer dom att blocka dig från Wikipedia :O!!

Dom hotade mig med det när jag ville lägga upp Anden-artikeln!

2008-11-10 @ 10:28:05
Postat av: P!

hahah helt rätt Jöran! Vem är fluff?!

2008-11-10 @ 10:28:33
Postat av: janne

HAHAHAHAHAHAH jag fattar ingentign men fan va ogödh! vill du vara vänlig o ge mej en uppdatering om vilken artikeln är liksom?

2008-11-10 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback