SIMPLY THE HÄST

Fan va gödh att Jöran tog sig i kragen & dunkade iväg en jävlans massa pics!  That's how she does itt!

Jag hade tänkt & mastodontblogga, men tror fan jag tappade peppen nu när jag började käfta med min moder. Jag blir så jäääääääla förbannad när jag får nått äckligt till middag (oj nu känner jag att det kommer bli ett argt+lite långt inlägg om det här, menmen)! Asså fyfaaaaaaaan det är så vidrigt, man kommer hem glad i hågen & lite hungrig & väldigt sugen på mat. Ofta har man ju byggt upp nån himla vision (haha?) om man vad man ska få (läs VILL ha) Men så kommer man hem & så har nån jobbat sig med att laga mat men så blir man bara sur & otacksam osså blire asjobbig stämmning...
T.ex idag fläsk, potatis & bruna bönor!!!!! AV VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD?!?!?!??!?!?!??!??!! Varför blev jag den ENDA i min familj som absolut inte äter fläsk & den enda som vill äta så mkt vegetarisk som möjligt?
MIn fanilj är fan den mest cepiga när det gäller mat! Låt mig sammanställa

Mor & Far - älskar husmanskost &äter typ aldrig asiatiskt om inte typ take away
Bror - Äter typ bara pasta & kött (typ fläsk, kassler, bacon) Skulle kunna leva på det. Och O'boy.
Syster - Äter lite av varje, inte lök. (haha) Idag va're en hang-up på nudlar t.ex.
Jag - Vill inte ha kött ( HATAR fläskkasslerbaconskina, det har jag inte ätit på flera år) vill ha mer vegetariskt & älskar asiatiskt.

VART FAN ÄR LOGIKJÄVLEN?!?!?!??!! Om nån anna skipper lyckas få ihop en matkostssak av vår familj äre fan ett under!!! Asså varje måltid behöver ju vara typ 3 varianter varje gång (förutom när vi äter pannkakor) så jävla cp. Längtar skallen av mig att få flytta hemmifrån! Pannkaksdiet kanske är det enda då. & lite morötter för grönsakerna, det är den enda frrrrukten (jajaja) alla äter.



Jaja whatever. Nu blev det en novell av det här probbet! Kan nån komma hem & laga mat till mig?!

Det jag hade tänkte att skriva om från början var iaf mitt pass. (Känner att jag fått upp skrivlusten nu!)
Jag va tvungen att förnya det nu & blablablabla all vet hur det är med passbilder, man blir aldrig nöjd osv. Men what's up med att typ ens kropp vet att man ska ta ett foto som man ska leva med i 5 år så den sänder ut en finner from hell på ens haka? Jajaja lyckades väl sminka över den hyfsat ok iaf... För det går fan inte att inte gör'ät lixom, hur skulle de se ut? Dom skulle inte känna igen mig typ. Fast ok, det skulle dom om dom bara tittade på vad jag hade på mig! Guess what...damdamdaaam! Skogshuggarskjortan! :D Knappast nån överraskning, den skymtar man lite på kortet & det är väl tur för jag har ju på mig den 24/7 så det är ju de enda rätta!

Åååh jag skullde skriva lite mer (därav rubriken!) Men jag tror inte jag orkar, får görä sen typ. HEPPHEPP! Justdeja en snabbis dådå

1. Jag saknar sönder mitt "långa" hår
2. Timbuktu & Damn! ägde SÖNDER!
3. Vi har gjort high 5 med timbuktu jag är typ kär :D
4. Jag ser hästar överallt!
5. En på vårt jobb äter samma mat varje dag, soppa. Vi har kommit fram till att hon gör en gryta varje månad. Hon kokar soppan i en 3x3 metersgryta i hennes trädgård där hon har typ 1000 potatisar i & jättepumpor & vatten lika mkt som flera badkar! Hon har inget liv heller för hela månade måste hon bara förbereda sitt storkok! Skala potatis etc. Älska att göra story's om folk... det kanske är det man ska! Ska fan fråga dannie om hon vill starta författar duo med mig :D

KÖSSAR // DJ FRITZ!

p.s. haha det blev visst rätt långt (A)

Kommentarer
Postat av: Jöran

hahhhahah dg så sjuuukt b med maten hos er ändå! samstämmigheten är HÄR! Men herregud bruna bönor? hur tänkte hon där?

2008-11-18 @ 20:15:58
Postat av: frittan

de va mest papi de där med bruna bönorna faktiskt! dom tänkte inte så mkt på mig iaf, inget emot bönor, men i en jävla brun sörja...ihop med de. NEJNEJNEJ! haha varje dag är de nån som INTE är nöjd o blir lite halv puppig (förutom när vi äter panGkakor eller tacos typ!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback